اثر بخشی تبلیغات دهان به دهان محقق ساخته ( سعدالدین، ۱۳۹۲) | بانک مقالات فارسی
صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  اثر بخشی تبلیغات دهان به دهان محقق ساخته ( سعدالدین، ۱۳۹۲)

اثر بخشی تبلیغات دهان به دهان محقق ساخته ( سعدالدین، ۱۳۹۲)

دریافت پکیج پرسشنامه اثر بخشی تبلیغات دهان به دهان محقق ساخته ( سعدالدین، ۱۳۹۲).

(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)
معرفی پرسشنامه
اثر بخشی تبلیغات دهان به دهان محقق ساخته ( سعدالدین، ۱۳۹۲) شامل ۱۲ سوال است.
پایایی
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی این پرسشنامه با محاسبه ی ضریب آلفای کرونباخ…… ( پایایی درون فایل)

روایی
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).( روایی درون فایل)
(توضیحات کامل در داخل فایل)

 

کد محصول: ۲۷۰۴
پایایی: دارد
روایی: دارد
فایل ورد: دارد
فایل پی دی اف: دارد
تعداد سوال: ۱۲سوال

تعداد مولفه: ۴ مولفه

تعاریف عملیاتی و مفهومی پرسشنامه: دارد
مدل پرسشنامه: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد ( به دو صورت تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری)
قیمت: فقط ۳۵۰۰ تومان
گارانتی: دارد

 

پرسشنامه کاملا استاندارد است


قیمت فایل : 3500 تومان | تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]