پرسشنامه استاندارد اعتماد به نام تجاری کمال زهیر و همکاران (۲۰۱۱: به نقل از پزشکان، ۱۳۹۳). | بانک مقالات فارسی
صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد اعتماد به نام تجاری کمال زهیر و همکاران (۲۰۱۱: به نقل از پزشکان، ۱۳۹۳).

پرسشنامه استاندارد اعتماد به نام تجاری کمال زهیر و همکاران (۲۰۱۱: به نقل از پزشکان، ۱۳۹۳).

دانلود پرسشنامه استاندارد اعتماد به نام تجاری کمال زهیر و همکاران(۲۰۱۱: به نقل از پزشکان، ۱۳۹۳).
(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه استاندارد اعتماد به نام تجاری کمال زهیر و همکاران(۲۰۱۱: به نقل از پزشکان، ۱۳۹۳)شامل ۸ سوال است.
پایایی
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی این پرسشنامه با محاسبه ی ضریب آلفای کرونباخ…… ( پایایی درون فایل)

روایی
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).( روایی درون فایل)
(توضیحات کامل در داخل فایل)

 

کد محصول: ۳۲۴۸
پایایی: دارد
روایی: دارد
فایل ورد: دارد
فایل پی دی اف: دارد
تعداد سوال: ۸سوال

تعداد مولفه: تک مولفه

تعاریف عملیاتی و مفهومی پرسشنامه: دارد
مدل پرسشنامه: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد ( به دو صورت تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری)
قیمت: فقط ۳۵۰۰ تومان
گارانتی: دارد

 

پرسشنامه کاملا استاندارد است


قیمت فایل : 2000 تومان | تعداد صفحات : | فرمت فایل :

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]