آزمایش مکانیک خاک

دانلود تحقیق و مقالات رشته عمران و معماری و ساختمان با عنوان دانلود آزمایش مکانیک خاک در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۲۰ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.


آز مکانیک خاک
موضوع: آزمایش دانه بندی خاک
وسایل مورد نیاز: ۲۰۰۰ گرم شن- ترازو- الکهای دسته بندی شده- دستگاه لرزاننده.
نحوه انجام کار: ابتدا ۲۰۰۰ گرم شنی را توسط ترازوی دیجیتال کشیده و سپس آن را داخل الک نمره۴/۳ ریخته البته الکها را از بالا به ترتیب قرار می‌دهیم که عبارتند زا الک نمره ۲۰۰,۱۰۰, ۶۰, ۵۰, ۴۰, ۲۰, ۱۶, ۱۰, ۴, ۴/۸٫
سپس شن را داخل الکها ریخته (الک رویی) و آن را روی دستگاه لرزاننده قرار می‌دهیم و آن را به مدّت یک دقیقه روش کرد و پس از اطمینان از خوب جدا شدگی دانه‌های شن الکها را برداشته و دانه‌های بوجود بر روی هر الک را با ترازوی دیجیتال وزن می‌کنیم و سپس آن را در داخل جدول قرار می‌دهیم.

درصد رد شوهدرصد مانده روی الکوزن مانده روی الکشماره الک
۱۰۰۰۱
۱۰۰-۷٫۴۵=۹۵٫۵۵۷٫۴۵۱۴۹g¾
۴۴٫۸۴۴۷٫۷۹۵۴g۳/۸
۲٫۳۴۲٫۵۵۸۵۱g۴
۰٫۳۲۴۰g۱۰
۰٫۲۵۰٫۰۵۱g۱۶
۰٫۱۵۰٫۱۲g۲۰
۰٫۱۰٫۰۵۱g۴۰
۰٫۰۵۰٫۰۵۱g۵۰
۰۰٫۰۵۱g۶۰
۰۰۰۱۰۰
۰۰۰۲۰۰
۲۰۰۰g

 

 

 

آزمکانیک
موضوع: آزمایش هیدرومتری
وسایل مورد نیاز: ۵۰g خاک روشده از الک ۲۰۰- محلول هگزافسفات سودیم- لوله مندرج آب
نحوه کار: ابتدا   ۵۰gخاک را کشیده و از الک نمره ۲۰۰ رو می‌کنیم سپس %۴ از محلول هگزا فسفات سدیم با مقدار آب در ظرفی ریخته و داخل هم زن قرار داده و هم می‌زنیم سپس مایع را در لوله مندرج ریخته و با اضافه کردن آب حجم آن را به ۱۰۰۰cc می‌رسانیم سپس به همین میزان یعنی ۱۰۰۰cc از آب و محلول هگزا فسفات سدیم در داخل لوله مندرج دیگری ریخته و عنوان محلول شاهد درست می‌شود تا ذرات چسبیده به لوله از آن پاک شود و در طی زمام که در جدول مشخص است این آزمایش انجام می‌شود.

و…………

 

فهرست آزمایشات
موضوع: آزمایش دانه بندی خاک
موضوع: آزمایش هیدرومتری
موضوع:حدود اتر برگ
موضوع:تراکم
موضوع آزمایش: تعیین وزن مخصوص خاک به کمک مخروط ماسه
موضوع:آزمایش CBR
موضوع:نفوذ پذیری آب درخاک
موضوع آزمایش : آزمایش تحکیم
موضوع: آزمایش برش مستقیم


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 20

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط