صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » اقدام پژوهی  »  اقدام پژوهی چگونه توانستم انگیزه یادگیری دروس را در پایه اول تقویت کنم

اقدام پژوهی چگونه توانستم انگیزه یادگیری دروس را در پایه اول تقویت کنم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم انگیزه یادگیری دروس را در پایه اول تقویت کنم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم انگیزه یادگیری دروس را در پایه اول تقویت کنم

چکیده
انگیزه حالت مشخصی است که سبب ایجاد رفتاری معین می شود. انگیزه های روانی به طور عمده تحت تأثیر اجتماع خاصی قرار دارند که دانش اموز در آن رشد کرده است.
انگیزش به علت رفتار اشاره دارد، روان شناسان مفهوم انگیزش را به عواملی محدود می سازند که به رفتار دانش اموز نیرو می بخشد و به آن جهت می دهند.

مقدمه
انگیزه، حالات درونی فرد است که موجب تداوم رفتارش تا رسیدن به هدف می‌شود. انگیزه ارتباط مستقیم و مثبت با پیشرفت تحصیلی دارد
به همین علت علاوه بر آنکه انگیزه وسیله‌ای برای پیشرفت تحصیلی دانش اموز در نظر گرفته می‌‌شود، گاهی از آن به عنوان هدف نیز نام برده می‌شود، زیرا با افزایش انگیزه، پیشرفت تحصیلی نیز پدید می‌آید.از آنجا که هوش و استعداد تحصیلی به‌عنوان دو عامل اساسی در پیشرفت تحصیلی، کمتر تحت تأثیر معلم یا مربی واقع می‌شود، سعی بر آن است که با افزایش انگیزه دانش‌آموزان حداکثر بهره‌وری از هوش صورت گیرد. زیرا در حالت مساوی برابری هوش و استعداد تحصیلی دانش اموزان، مشاهده شده است که پیشرفت تحصیلی آنها با انگیزه چشمگیرتر بوده است. با وجود آنکه معلمان در تغییر هوش و استعداد تحصیلی نقش چندانی ندارند، ولی می‌توانند در بالا بردن انگیزه دانش‌‌آموزان مفید واقع شوند.

فهرست
چکیده ۱
مقدمه ۱
بیان مسئله ۲
شواهد ۱ ۳
گرداوری اطلاعات ۳
انتخاب راه حل ۴
اعتباربخشی راه حل ۵
اجرای راه حل ها ۶
شواهد۲ ۷
نتیجه گیری ۸
پیشنهادات ۹
منابع ۱۱


تعداد صفحات : 12 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود