صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » اقدام پژوهی  »  اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل جا انداختن حروف در کلمات املای دانش آموزم را حل نمایم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل جا انداختن حروف در کلمات املای دانش آموزم را حل نمایم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل جا انداختن حروف در کلمات املای دانش آموزم را حل نمایم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل جا انداختن حروف در کلمات املای دانش آموزم را حل نمایم؟

چکیده
با توجه به مشکل پیش آمده و موضوع اعلام شده بنده تحقیقاتی انجام داده ام که به آن اشاره میکنم.پژوهشگر با استناد به اینکه دانش آموزان زیادی وجود دارند که در درس املا دچار اختلال هستند و نسبت به اشتباهاتی که مرتکب می‌شوند ارزشیابی کمتری می‌گیرند و این امر باعث دلسردی آن‌ها نسبت به درس می‌شود.معمولاً معلمان و والدین برای تقویت املا نوشتن باید به راههای مختلفی بیاندیشند و به دلیل اینکه انواع اشتباهاتی که دانش آموز مرتکب می‌شود از یک نوع و از یک سنخ نیستند تا بتوان با اتخاذ یک روش همه آن اشتباهات را از بین برد وبه پیشرفت وی اطمینان یافت.بنا براین ما باید در املا از روش‌های چند یادگیری برای افزایش مهارت املا استفاده کنیم. لذا من در این اقدام پژوهی به این نکته اشاره می‌نمایم.

مقدمه
موضوع اصلی اقدام پژوهی من (چگونه توانستم مشکل جا انداختن حروف در کلمات املا ی دانش آموزم را حل نمایم؟)میباشد هدف از انجام این پژوهش پیشرفت درس املا در دانش آموزان کلاسم میباشد مقطع ابتدایی زیر بنای مقاطع دیگر تحصیلی می باشد و در مقطع ابتدایی نیز پایه ششم جزء پایه های مهم می باشد و هر چقدر دانش آموزان در این پایه بهتر آموزش ببینند در پایه های دیگر راحت تر هستند و بالعکس؛ در پایه ششم دو درس ریاضی و فارسی (قرائت فارسی و املای فارسی) کلیدی هستند و بیشترین ساعات به این دو درس اختصاص می یابد و از بین دو درس ذکر شده درس فارسی از اهمیت دو چندانی برخوردار می باشد. طوری که بدون یادگیری درس فارسی, یادگیری دروس دیگر تقریباً غیر ممکن می باشد.

فهرست
چکیده ۵
مقدمه ۶
بیان مسئله ۷
شواهد ۱ ۸
گردآوری اطلاعات ۱۰
انتخاب راه حل ها ۱۴
اعتبار بخشی راه حل ها ۱۶
اجرای راه حل ها ۱۷
شواهد ۲ ۱۹
نتیجه گیری ۲۲
پیشنهادات ۲۳
منابع ۲۴


تعداد صفحات : 24 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود