تحقیق بیماری سارس

دانلود تحقیق و مقالات رشته پزشکی با عنوان دانلود تحقیق بیماری سارس در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۷ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

تحقیق بیماری سارس

سارس چیست؟
سندرم حاد تنفسی SARS(severe .acute) از انواع بیماریهای دستگاه تنفسی است که اخیرا در آسیا شمال افریقا، وارد یا شیوع پیدا کرده است.
علائم و نشانه های وجود سارس چیست؟
این بیماری معمولا تب انتشار اندازه گیری شده بیش از آغاز می شود گاهی اوقات تب همراه با لرز و همچنین کمردرد واحساس ناخوشی و درد بدن است و در بعضی موارد علائم خفیف بیماری در دستگاه تنفسی نیز مشاهده شده است.
پس از ۲تا ۷روز بیماران مبتلا به سارس دچار سرفه های خشک که معمولا همراه با پیشرفت کمبود اکسیژن در خونشان است می شود که در ۱۰ تا ۲۰ درصد موارد به تنفس مصنوعی احتیا=ج پیدا می کنند.

دوره نهفتگی این بیماری چقدر است ؟
دوره نهفتگی کمون سارس معمولا ۲تا۷ روز است. گرچه در اغلب بیماران ۱۰ روز نیز مشاهده شده است که در آغاز همراه با تب است.
چه مطالعاتی پزشکی برای مبتلایان به سارس توصیه می شود؟
CDC توصیه می کند مبتلایان به سارس همان روشهای درمانی بیماران ذات الریه را پیش گیرند.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماریها
آیا استفاده از ریباوبرین (RIBAVBRIN0)یادگیری داروهای ضد ویروس در درمان سارس مؤثر است
اگر اصولا ویروسهای کورنا مسبب بیماریهای خفیف در انسان هستند، چگونه این کورونای جدید می تواند مسبب بیماری مهلکی مثل سارس شود؟
هنوز اطلاعات دقیقی در مورد بیماریهای احتمالی حاصل از این ویروس جدید بدست نیامده است. ویروسهای کورونا معمولا به بیماری ذات الریه در انسان مخصوصا کسانی که سیستم دفاعی بدنشان ضعیف شده است. ویروسها همچنین می توانند امراض مهلکی را در حیواناتی نظیر گربه، سگ، خوک، موش و پرندگان ایجاد نماید.
آیا اطلاعات جدید در مورد ویروس کورونا روشهای درمان بیماران مبتلا به سارس را تغییر داده است؟
امکان این که ویروس کورونا مسبب سارس باشد، روشهای درمانی توصیه شده را تغییر نداده است. برای یافتن یک درمان موثر ویروس جدید کورونا و داروهای ضد ویروسی را در مقابل یکدیگر قارر داده اند.

آیا آزمایشی برای تشخیص سارس وجود دارد؟
آزمایشهای سرولوژی (خوناب شناسی) برای ویروس کورونا بوسیله استفاده غیر مستقیم آنتی بادی های فلورسنت یا آزمایش آنزیم مربوط به ایمنوتوریورینت (immunosorbeni) که مخصوص آنتی بادی های تولید شده بعد از ابتلا می باشد می‌تواند انجام شود. همچنین یک واکنش زنجیره ای پلیمر از رونویسی برگشت.
(A Rverse transcriptase palymerase chain seaction) (RT-RCR) می تواند وجود کورونا ویروس مربوط به سارس (SARS-Cov) را در نمونه های بالینی شامل سرم مدفوع و ترشحات بینی تشخیص دهد.
گزارشات آزمایشگاههای دیگر در مورد این فرضیه که علت بیماری سارس ویروس پارامیکسو (paramyxovirus) است چیست؟


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 7

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.