صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » کار آفرینی  »  دانلود طرح توجیهی تولید در و پنجره PVC

دانلود طرح توجیهی تولید در و پنجره PVC

دانلود طرح توجیهی تولید در و پنجره PVC
معرفی محصول
محصول مورد نظر، در و پنجره های پی وی سی (Poly Vinyl Choloride) می باشد که یک واحد تولیدی در این زمینه، علاوه بر محصولات فوق می تواند به تولید سقف های کاذب، پارتیشن و …. (از جنس پی وی سی) اقدام نماید . همچنین لازم به ذکر است که این در و پنجره های تولیدی به همراه شیشه م یباشد . چرا که سیل کردن در و پنجره های پی وی سی بسیار با اهمیت می باشد لذا می بایست این محصولات به همراه شیشه تولید گردند.

در و پنجره های P.V.C
همانطور که قبلاٌ نیز اشاره شد، محصول مورد نظر در و پنجره هایی از جنس PVC می باشد که در این قسمت به تشریح بیشتر این محصول پرداخته خواهد شد.
چنانکه می دانیم پنجره یکی از عوامل مهم در تولید بار سرمایشی و گرمایشی ساختمان است . انرژی انتقالی توسط پنجره از نوع انتقال هدایتی، تشعشعی و نفوذ هوای خارج می باشد . روش های جدید ساخت پنجره عوامل شرح داده شده فوق را تحت کنترل در آورده و نتیجتاً از اتلاف انرژی بی مورد ساختمان جلوگیری می نماید. نکته مهم در انتقال نور در حد شفافیت آن همراه با صرفه جویی در انتقال حرارت محیط خارج و داخل و همچنین زیبایی آن است.
پنجره ها عمدتاٌ با ضریب انتقال حرارت اکتسابی و مقدار نفوذ هوا از درزها مشخص م ی شوند. سایر مشخصات پنجره ها از جمله جنس قاب و ساخت آن نیز در مرغوبیت پنجره مهم می باشد. نقش پنجره در بار سرمایشی به مراتب بیشتر از بار گرمایشی است چون در بار گرمایشی انتقال حرارت توسط پنجره صرفاً از نوع انتق ال هدایتی است در صورتی که در بار سرمایشی انتقال حرارت علاوه بر نوع هدایت آن شامل انتقال تشعشعی نیز می شود. پنجره های بسیار جدید قادرند که با تغییر وضعیت خود انرژی اکتسابی تشعشعی را در فصول سرد به داخل محیط خانه انتقال و در نتیجه در انرژی مصرفی ساختمان ها صر فه جویی به عمل آورند . این پنجره ها علاوه بر اینکه در صرفه جویی انرژی مؤثر هستند باعث می شوند که دیگر احتیاجی به نصب وسایل گرم کننده در زیر پنجره جهت جلوگیری از کوران، نفوذ هوای خارج به داخل و انتقال هوای سرد از جدار شیشه به داخل نباشد.
به طور کلی پنجره ها به صورت یک، دو و سه جداره تولید می شوند. در کشورهای صنعتی پنجره دو جداره بیشترین مصرف را دارد و در سایر کشورها عمدتاٌ پنجره ها از نوع یک جداره می باشند که امروزه در کشور ما نیز جهت صرفه جویی انرژی مطابق اعلام سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور م ی بایست از شیشه های دو جداره استفاده گردد . چرا که بین دو جداره شیشه ای معمولاٌ با گاز آرگون پر م ی شودکه علاوه بر بهبود مسائل انتقال حرارتی از کدر شدن شیشه ها ناشی از اختلاف دمای دو طرف شیش ه ها جلوگیری به عمل می آورد.

فهرست مطالب
معرفی محصول
نام و کد محصول
شماره تعرفه گمرکی
شرایط واردات
بررسی و ارائه استاندارد ملی
بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت داخلی و جهانی
توضیح موارد مصرف و کاربرد
بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر محصول
اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز
کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
شرایط صادرات
وضعیت عرضه و تقاضا
بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید
بررسی وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه در دست اجرا
بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم
بررسی روند مصرف از آغاز برنامه
بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم
بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم
بررسی اجمالی تکنولوژی و روشهای تولید و عرضه محصول در کشور
تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم
بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی
میزان مواد اولیه مورد نیاز و محل تامین آن
پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت تامین نیروی انسانی و اشتغال
بررسی و تعیین میزان تامین آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی
وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی
تجزیه و تحلیل و جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحدهای جدید
منابع


تعداد صفحات : 67 | فرمت فایل : PDF

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود