صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی » برق، الکترونیک، مخابرات  »  دانلود مقاله طراحی سیستم مکانیزه شارژینگ مخابرات

دانلود مقاله طراحی سیستم مکانیزه شارژینگ مخابرات

دانلود مقاله طراحی سیستم مکانیزه شارژینگ مخابرات
بخشی از متن مقاله
با اختراع تلگراف، تلفن و بی سیم در محدوده اواسط قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم میلادی بهره‏برداری از فناوری ارتباطات راه دور در کشورهای مختلف جهان آغاز شد. توسعه این فناوری و استفاده از آن در کشورهای مختلف به بروز چند پیرامون آن منجر شد که استفاده قانونمند از مخابرات را به عنوان یک راهکار اساسی طلب می‏نمود.

در دنیای مدرن ارتباطات نقش تعیین کننده‏ ای در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایفا می‏کند. لذا مخابرات بهترین و برترین ابزار برای این تبادل است. به عبارت دیگر در سال‏های اخیر پیشرفت فوق‏العاده فناوری‏های کاربردی در مخابرات به قدری بوده است که من بعد برای بشر پیشبرد ارتباطات صوتی، تلگرافی یا تصویری با کمترین هزینه از یک نقطه به نقطه دیگر جهان از طریق همکاری، هماهنگی و عادی سازی سیستم‏ها و زیر ساخت‏های مخابراتی ممکن می‏شود. امروزه استفاده از مخابرات و سرویس های آن امری اجتناب ناپذیر است به طوری که اکثر کارهای روزمره به نحوی از خدمات مخابراتی استفاده می کنند.

صنعت مخابرات یکی از صنایع کلیدی کشور است و می‌تواند موتور محرک بسیاری از فناوری‌های پیشرفته دیگر در کشور باشد. لذا تقویت توانمندی داخلی در این زمینه و جذب اعتبارات بیشتر در این حوزه تأثیر به‌سزایی در تحقق توسعه اقتصادی پیش‌بینی شده کشور خواهد داشت. یکی ازاجزاء عمده اقتصاد جهانی را خدمات تشکیل می دهد، که بخش خدمات مخابرات ازشاخه های اصلی آن محسوب می شود. افزون برآن بخش خدمات مخابرات از ارکان عمده توسعه کشورهاست چرا که نقش اساسی درارتقاء سطح اقتصادی ، فرهنگی وسیاسی مردم، سازمانها و بخش خصوصی جوامع دارد.

بخش مخابرات یکی ازاجزاء اصلی اقتصاد جهانی را تشکیل می دهد . تجارت درمخابرات قسمت فروش تجهیزات و ارائه خدمات مخابراتی همچون پیامهای تلفنی، بانکهای اطلاعات، پست الکترونیکی، تجارت الکترونیکی ، بانکداری الکترونیکی …. و انتقال داده ها را شامل می شود بسترلازم برای ارتباط مشترکین تلفنی یا پایانه های داده را شبکه های ارتباطی زیرساخت تأمین می کند.

با مشخص شدن اهمیت مخابرات می توان دریافت که این روند با اجرای سیستم های قدیمی و یا استفاده از روش هاس سنتی در اغلب موارد نتیجه ی مطلوبی به دست نمی دهد و با آن بسیار فاصله دارد. در مقوله ای مانند ارتباطات و مخابرات به ناچار در جهت کاهش هزینه ها و فراهم آوردن شرایط مناسب باید از نیروهای متخصص به همراه سیستم های به روز استفاده کرد. بدون شک طراحی سیستمهای بروز در زمینه های مختلف تکنولوژی و از جمله در مخابرات نیازمند استفاده از سیستم های رایانه ای است. طبیعتا برای استفاده از چنین سیستم هایی لازم است علاوه بر متخصصانی در زمنیه ی مخابرات از نیروهای توانمندی در حوزه ی علم رایانه بهره برد تا با بررسی شرایط نسبت به طراحی سیستمی مکانیزه جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به کاربران سیستم با هزینه ای کمتر اقدام کنند.

در این مقاله نیز سعی بر این بوده است که با ارائه ی سیستم مناسبی برای اداره ی مخابرات توابع مشهد که وظیفه ی ارائه خدمات به مشترکان در روستاها و توابع اطراف مشهد را داراست علاوه بر کاهش هزینه ها رضایت بیشتر مشترکان بر آورده شود.

فهرست
مقدمه ۱
مراحل انجام کار و فازها ۳
مصاحبه ی اول ۷
مصاحبه ی دوم ۹ سیستم کلی شارژینگ ۱۱ DFD های سیستم فعلی ۱۲
طراحی DFD سیستم جدید ۱۶
CFDسیستم جدید ۲۳
طراحی تفصیلی سیستم جدید ۲۴
جدول مستندات ۲۹
چارت سازمانی ۳۰
دیکشنری های جریان داده ۳۱
دیکشنری های ساختار داده و اجزای داده ۳۶
خصوصیات پردازش ها ۵۳ PC 66
PDE 67 LRS68
ٍERD 69
ضمیمه ها ۷۰
ضمیمه ۱ : نمونه پرسشنامه به همراه پرسشنامه های پر شده
ضمیمه ۲ :برنامه check digit به زبان C++

شامل ۷۵ صفحه فایل word
به همراه مستندات مقاله ها و …


تعداد صفحات : 75 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود