دانلود پاورپوینت ماشین برداشت پنبه ۱۶ اسلاید

دانلود پاورپوینت ماشین برداشت پنبه 16 اسلاید

دانلود پاورپوینت ماشین برداشت پنبه ۱۶ اسلاید
پنبه چینها :کابینها (اتاقکهای ) راحت :
در ماشین پنبه چین ۹۹۷۰ کابین John Deere Gardtm تعبیه شده و در ماشین پنبه چین ۹۹۹۶ کابین Comfort Gardtm تعبیه شده است .
کابین ملقب به sound – Grandtm دارای یک مکان (ایستگاه) عمل کننده تنگ (کوچک) است با تجهیزات گرمایی استاندارد و تعدیل کننده هوا ، تا یک محیط ساکت ، تمیز و راحت را بوجود آورد .

سایر ویژگیها ‌:‌
یک تلسکوپ و ردیف دسته های محرک می تواند قرار بگیرد تا عملکرد متصدی را یکی کند .
یک مرکز personal-posturetm تعبیه شده برای توقفی deluxe تا خستگی متصدی را بر طرف کند .
بعد از اینکه متصدی صندلیش را برای بیشتر از پنج دقیقه ترک کند یک سیستم پیش اپراتور به طور خودکار عملکرد واحد برداشت و حرکت ماشین را متوقف می کند .
در ماشین ۹۹۷۰ ترمز پارک مکانیکی و پدالهای ترمز هیدرولیکی خود یکنواخت اطمینان میدهد به یک توقف ایمن در مزرعه یا جاده .
در ماشین پنبه چینی ۹۹۹۶ ترمز پارک مکانیکی و پدالهای ترمز هیدرولیکی خود یکنواخت اطمینان می دهد به یک توقف ایمن در مزرعه یا جاده .
در ماشین پنبه چینی ۹۹۹۶ کابین بزرگ (وسیع ) john Deere comfort Gardtm تعبیه شده است .

کابین ComfortGardtm دارای یک مکان متصدی کوچک با سیستم گرمایی استاندارد و تعیین کننده هوا و Pre-wire برای یک جاده دو طرفه می باشد و یک محیط آرام ، تمیز و راحتی را فراهم کرده است .
یک مکان مجهز برای ایجاد یک فضای دید ایده آل و مطمئن برای متصدی طراحی شده تا عملکرد ماشین و تکنیکهای لازم انجام کار را یاد بگیرد

 ویژگیهای دیگر :
یک بادگیر بزرگ با پنجره های کناری امکان دید خوبی را برای متصدی فراهم می کند .
فرمان (دسته قدرت) جابه جایی را سریع و راحت می کند .

کابین Comfort command با جلوگیری از وزش هوا ، وجود کمربند و محل مجهز (مناسب) خستگی متصدی را بر طرف می کند و یک مکان مطمئنی را برای متصدی ایجاد می کند .
یک سیستم پیش عمل کنند و به طور خودکار چرخش دستگاه و حرکت ماشین را متوقف می کند زمانی که متصدی مکانش را برای بیش تر از ۵ دقیقه ترک کند .
ماشین ۹۹۹۶ دارای یک فنر کمکی هیدرولیکی است که ترمز اضطراری /پارک را رها می کند .
ماشین های پنبه چینی : شاسی (قالب) موتور و دنده ها

شاسی
یک قالب محکم ۱۵*۱۰ سانتی متری (in-6*4) صفحه اصلی یا مرکزی لوله ای آهنی در ماشین ۹۹۷۰ قدرت و دقت زیادی را ایجاد می کند طرح صفحه قابلیت و سودمندی زیادی را باعث می شود .
مدل ۹۹۹۶ دارای یک شاسی ۱۸*۱۸ است قالب شاسی برای اداره کردن دستگاههای شش ردیفی سبدهای بار شرایط برداشت سخت و موتور به کار برده شده متقاطع ساخته شده است .

دنده ها :
دنده سه سرعتی یک سلسله حرکت ساده و پر قدرت ایجاد می کند حرکت هیدروستاتیکی متنوع و دنده سه سرعته به راننده این اجازه را می دهد که همزمان با تغییر سرعت میدان (زمین) با شرایط مزرعه سازگار شود بدون هیچ گونه تغییری .
مدل ۹۹۹۶ دارای حرکتهای هیدروستاتیکی دوتایی است .
پمپ هیدروستاتیکی داخلی دنده را حرکت می دهد و پمپ هیدروستاتیکی بیرونی دستگاههای ردیف را حرکت می دهد .
حرکتهای هیدروستاتیکی دوتایی باعث می شود که قدرت بیشتری برای حرکت دستگاهها و دنده انتقال داده شود و باعث افزایش کار آمدی ماشین می شود .


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 16

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط