صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما

دانلود مقاله هارد

دانلود مقاله هارد مقاله هارد دیسک مقاله در مورد هارد دیسک دانلود مقاله هارد مقاله پاورپوینت هارد دیسک مقاله در مورد هارد دیسک مقاله در مورد هارد کامپیوتر مقاله درباره هارد دیسک مقاله درباره هارد اکسترنال مقاله در مورد هارد مقاله در مورد هارد اکسترنال مقاله آموزش تعمیر هارد مقاله هارد ssd دانلود مقاله در مورد هارد دیسک دانلود مقاله هارد دیسک دانلود تحقیق در مورد هارد دیسک

Hard

 

هارد
فهرست مطالب
انواع هارد دیسک
SATA
RAID
آشنایی با SCSI
مقایسه هارد دیسکهای SATA و IDE
کلاستر
فایل سیستم ترابایتی
WINFS فایل سیستم آینده
دیسک سخت
تکنولوژی
تاریخچه
خصوصیات هارد دیسک
سنجش ظرفیت
جامعیت
مناطق فرود
دسترسی و ارتباط
تولید کنندگان
انواع فایل سیستم ها ، ویژگی ها و کاربردها
منابع
انواع هارد دیسکدیسک سخت با هارد دیسک منبع و محل ذخیره تمام برنامه ها و داده هاى موجود درون یک کامپیوتر است. در حال حاضر دیسک هاى سخت در دو نوع IDE و SATA بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان است.
کابل هاى اتصالى به هارد دیسک هاى IDE شامل کابل ۴۰ پین دیتا و کابل چهار پین برق مى باشد، اما در دیسک هاى سخت SATA از کابل هاى برق ۱۵ پین و هفت پین دیتا استفاده مى شود.
یکى از مزایاى هاردهاى Sata استفاده از کابل هفت پین دیتا است. با استفاده از این کابل، فضاى داخل کیس خلوت و جریان هوا در کیس راحت تر به گردش درمى آید، همین طور براى تنظیم دو هارد Sata نیازى به جابه جایى جامپرهاى روى هارد نیست، چون خود آن ها بنا به شماره پورت Sata تنظیم مى شوند.
هاردهاى IDE داده ها و اطلاعات را با سرعت ۱۳۳ مگابایت در ثانیه منتقل مى کنند، اما دیسک هاى Sata اطلاعات را با سرعت ۱۵۰ مگابایت در ثانیه جابه جا مى کنند. البته در انواع جدید این دیسک (A10) اطلاعات با سرعت سه گیگا بایت در ثانیه منتقل مى شوند که انقلابى در صنعت هاردیسک مى باشد.
تمام هارد دیسک ها مقدار فضایى را به عنوان بافز یا حافظه در اختیار دارند تا عملیات و محاسبات انتقالات، سریع تر و مطمئن تر انجام شود.
هارد دیسک هاى جدید از مقدار حافظه بیشترى استفاده مى کنند، مانند هارد هشت مگابایتى Sata که بسیار سریع تر از هاردهاى موجود در بازار است.
در زمان بستن و باز کردن هارد دیسک باید به این نکات توجه کرد:
۱- رعایت کردن جهت قراردادن کابل هاى برق و دیتا توسط نشانه هاى روى کابل
۲- در زمان روشن بودن چراغ هارد، به هیچ وجه هارد را تکان ندهید، زیرا امکان دارد که به سطح سخت دیسک صدمه وارد شود که اصطلاحاً به آن بدسکتور گویند……


تعداد صفحات : 73 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود