صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » دانلود رایگان  »  رفع پوسته پوسته شدن صورت

رفع پوسته پوسته شدن صورت


رفع پوست پوست شدن صورت
رئیس بخش تحقیقات بالینی دانشگاه علوم پزشکی شاهد راه‌های رفع پوست پوست شدن صورت از دیدگاه طب سنتی را تشریح کرد.

به گزارش بوعلی باب سلامتی و به نقل از تسنیم, محسن ناصری درباره پوست پوست شدن صورت, اظهار داشت: پوست پوست شدن صورت, نشانه غلبه خشکی مزاج است.

به‌گفته وی این افراد از مصرف غذاهای سرخ‌کردنی, غذاهای سرشار از ادویه و حاوی سیر و پیاز پرهیز کنند, آب و هوا برای سلامت ضروری است، بنابراین هوای مرطوب شمال برای این افراد بهتر است.

رئیس بخش تحقیقات بالینی دانشگاه علوم پزشکی شاهد عنوان کرد: این افراد باید استراحت کافی داشته باشند, برای کاهش پوست پوست شدن پوست بدن بهتر است در غذاهای خود سماق اضافه کنند و سوپ گشنیز مصرف کنند.

ناصری ادامه داد: مصرف شیر برای این افراد به‌صورت موضعی و هم به‌صورت خوراکی مفید است, شیر نیز بهتر است با گلاب مصرف شود, همچنین روغن تخم کدو برای این افراد بسیار عالی است و بهتر است که روی پوست خود بعد از استحمام بمالند, در اروپا روغن کدو را به سالاد اضافه می‌کنند.

وی عنوان کرد: برای رفع پوست پوست شدن پوست بدن بهتر است که این افراد به‌صورت خود آب بپاشند و بگذارند خشک شود. از مواد آرایشی هم استفاده نشود چرا که خشکی پوست را افزایش می‌دهد.

رئیس بخش تحقیقات بالینی دانشگاه علوم پزشکی شاهد افزود: گوشت یکی از مواد غذایی رایج مردم است. گوشت گاو سرد و خشک است. برای افرادی که دچار غلبه خشکی هستند, گرفتگی عضلات و ترافیک ذهنی و عدم‌تمرکز دارند, مناسب نیست.

ناصری خاطرنشان کرد: گوشت گاو و گوساله دیرهضم است که برای افراد سردمزاج و کسانی که مشکلات معده دارند, مضر است. برای افرادی که فعالیت زیاد دارند مانند ورزشکاران تا حدی مفید است.