صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » مدیریت  »  دانلود ترجمه مقاله ایمنی داد و ستد در تجارت الکترونیک

دانلود ترجمه مقاله ایمنی داد و ستد در تجارت الکترونیک

دانلود ترجمه مقاله ایمنی داد و ستد در تجارت الکترونیک
بخشی از متن
یکی از بزرگترین موانع موجود بر سر راه توسعه تجارت الکترونیکی (ec) مشکل تضمین ایمنی داد و ستد به وسیله شبکه اینترنت است. جهت غالب آمدن بر این معضل جدیدترین فناوری مورد استفاده قرار می گیرد.
چه به صورت پیغام هایی که با سرعت هر چه بیشتر ارسال می شود و یا به شکل اسنادی که با سرعت برق در سطح جهان به پرواز در می آیند شبکه اینترنت باعث تغییر و تحولات عظیمی در رابطه با سرعت روش های ارتباطاتی در جهان شده است. با همه شور و نشاط اولیه جهت آگاهی بیشتر از مسایل ایمنی ( بالاخص از یک بخش تجاری به بخش تجاری دیگر) را ه هموارتر می شود. در حالیکه مکان های خرید در web سایت در نزد عامه مردم از محبوبیت در خور توجه و بالایی برخوردار هستند موسسات تجاری به وسیله شبکه اینترنت با همدیگر ارتباط برقرار می کنند. مصرف کنندگان و کاربرهای وب سایت به ویژه وقتی که با کالاهای تجاری گران قیمت سرو کار دارند خواهان ایمنی قراردادی و اطلاعاتی هستند که در زمینه ارتباطات الکترونیکی به سرعت رشد می یابند و در میان کارگزاران دولتی و نیز حمایت و پشتیبانی از اطلاعات حساس تجاری حالت مشابهی وجود دارد. همچنین در زمینه های مختلف از زندگی روزانه به منظور حمایت از اطلاعات در جهت مجاز نمودن استفاده از دستگاه های مدرن ارتباطات از سوی شرکا عاقد قرارداد و مصرف کنندگان ندای ارایه راه حل های ایمنی نوآورانه سر داده میشود.

یکی از فروشندگان اینچنین سیستم های ایمنی بخش کارت ایمنی Sign Trust در پست آلمان می باشد. کاربر روشهای ایمنی پاسخ گوی نگرانی های استفاده کنندگان از شبکه پیرامون مسایلی نظیر این که آیا فرستنده یک پیام یا سفارش واقعا آن شخصی است که ادعا شده است؟ و نیز وی در مقابل احتمال تغییر داده ها در هنگام انتقال و یا این که یک پیام ارسالی به همان صورت اولیه و بدون کم و کاست به دست گیرنده رسیده است مسئول و متعهد می باشد. امضاهای دیجیتالی شخصی در گفتمان رسانه ای چند جانبه تحول عظیمی را به وجود آورده اند.

ایمنی کارت ها
یک کارت خوان هوشمند یک کارت امضا نرم افزار تطبیقی و شماره کارت خودپرداز شخصی(PIN) جملگی وسایلی هستند که مصرف کننده در هنگام ارسال داده ها ایجاد روابط قراردادی با شبکه اینترنت و یا تسلیم فرم های اداری Online به ان ها نیاز دارد. تمامی موارد فوق با احکام امضای دیجیتالی پست کشور آلمان مطابقت دارند. سیستم امضای دیجیتالی مرکز ایمنی پست آلمان است و آن عبارت از یک ساختمان فوق العاده ایمنی است که در آنجا داده های مشتریان کارت های Sign Trust پست کشور المان انباشته شده است. و مکانی است که در آنجا هویت دیجیتالی هر مشتری در یک ریز تراشه بسته بندی شده است.
فقط عده قلیلی از کارگران مجاز ورود به اتاقی هستند که در آنجا کلیدهای رمزنگاری برای مصرف کنندگان تعبیه گردیده است. این کلیدها برای امضاهای دیجیتالی ضروری هستند. آن ها در دسته های دوتایی جهت امضا و رمزگذاری برای مصرف کنندگان تعبیه گردیده اند و گیرنده به کلید عمومی فرستنده پیام نیاز دارد. در وهله نخست ممکن است کاربرد این کلید ها فنی و پیچیده به نظر بیاید اما در واقعیت امر استفاده از امضاهای دیجیتالی سهل و آسان است . پس از آن که یک پست الکترونیک تشکیل شد کارت امضا در جوف کارت خوان قرار می گیرد کارت ایمنی Sign Trust ایمنی کار را تشخیص می دهد و امضای دیجیتالی و مشخصه های رمزنگاری اختیاری در پست الکترونیکی را میسر می سازد.


تعداد صفحات : 5 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود