مقاله پلیمر ساختار نانوی R & D

مقاله پلیمر ساختار نانوی R & D
مروری بر مقاله پلیمر ساختار نانوی R&D
– علم مواد, عملیست بنیادی برای زمینه های چون پردازش اطلاعات , حفظ طبیعت و سلامت محیط زیست و انرژی انتظار می رود که نانو تکنولوژی به عنوان علمی نو در قرن ۲۱,در علم مواد تغییراتی ایجاد کند. این تکنولوژی اصلاح کاربرد و مشخصات مواد را به عنوان ایجاد کاربردی جدید از راه کنترل ساختار موارد به میزانی بیشتر تصدیق می کند. این علم به عنوان قسمتی از برنامه نانو تکنولوژی مواد خواهد بود که هدفش به اجرا درآمدن پیشرفت و تحقیقات اصولی برای برنامه ریزی نتایج تحقیقات بدست آمده می باشد.
– هدف این مقاله دسترسی به جهش کوانتولی در به دست آوردن کنش بالای مواد پلیمری منظم و سازگاری محیطی می باشد و قصدش به ثبت رساندن علمیست پایه ای برای کنترل کامل ساختار اولیه و پیشرفته پلیمرها می باشد. هدف نهایی این مقاله دست یابی به مواد با قدرت بالا و مقاوم در برابر فساد تدریجی می باشد در حالی که پیشروی بیشتر به سوی موادی پکترو مقاومتر در برابر گرما می باشد و از این راه موجب ثبت مواد جدید و علمی ساختاری با قابلیت تامین طیف گسترده ای از زمینه های درخواستی برای خدمات ذخیره سازی انرژی می شود. این زمینه ها که ناشی از این پیشرفتها می باشد, شامل تئوتوموتیو و بخشهای اطلاعاتی (اطلاعات, میلامت, امنیت, انرژی و غیره) می باشد.
تحقیق بر روی موضوعات زیر در برنامه ساختار نانوی پلیمری انجام خواهد شد:
۱٫ علمی برای کنترل ساختارهای اولیه
۲٫ علمی برای کنترل ساختارهای سه بعدی
۳٫ علمی برای کنترل ساختارهای سطحی و متقابل
۴٫ تکنولوژی قالبگیری مواد
۵٫ تکنولوژی ارزیابی مواد
۶٫ بسط و تکامل خط مشی علم مشترک و نظام دار کردن علوم.
این تحقیقات در ادامه توضیح داده شده است.
۱٫ علمی برای کنترل ساختار اولیه
از طریق پیشرفت کاتالیز و رهایی با سرعت اجرایی بالا, روش ترکیب و تراکم ذرات (پلیمریزاسیون) , تک مدارهای جدید الحاقی و تغلیظ پلمیریزاسیون, کارها در حال مسیر جای توسعه و پیشرفت علم پلیمرهایی با ساختار اولیه کاملاً کنترل شده می باشد . مثل, فضانظمی, وزن مولکولی, تک مدارهای متوالی ( توالی در همسپار, پلیمرانتهایی و غیره) و ساختارهای انشعابی.
یک پلیمر با ساختار اولیه کاملاً کنترل شده در طول تحقیق بر روی موضوع اول تحقیق یعنی علمی برای کنترل ساختار اولیه تولید خواهد شد. این پلیمر سپس در چهار زمینه تحقیقی مرتبط با تکنولوژی در اندازه کوچک مورد تحقیق قرار خواهد گرفت: عملی برای کنترل ساختارهای سه بعدی,تکنولوژی برای کنترل ساختارهای سطحی و متقابل , تکنولوژی موادقالب زده و تکنولوژی ارزیابی مواد. از طریق تحلیل نتایج تحقیقات, نمونه ای کامل برای کنترل ساختار اولیه ارائه خواهد شد.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 8

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط