پاورپوینت مونوریل تهران و تاملی بر مسائل طراحی شهری – 30 اسلاید

دانلود پاورپوینت مونوریل تهران و تاملی بر مسائل طراحی شهری – 30 اسلاید
گسترش بی رویه شهرهای بزرگ به همراه رشد و توسعه صنعتی آنها مشکلات بسیاری را با خود به ارمغان آورده است که از جمله شناخته شده ترین آنها معضلی به نام ترافیک شهری است. در سال های اخیر ،توسعه و بهبود امکانات و سطح سرویس حمل و نقل همگانی در جهت جذب بیشتر مسافر به سیستم های حمل و نقل همگانی و افزایش سهم آن در جابجایی سفرها یکی از جذاب ترین و قابل بحث ترین راهکارهای ارائه شده و سیاست های اعمال شده در جهت کاهش مشکلات ناشی از ترافیک سرسام آور شهری بوده است.

تبصره 13 می تواند انقلابی در این حوزه باشد.مطالعات اساسی و استفاده از تمامی روش های علمی و پیشرفته و در کنار آن توجه کامل به وضع موجود و بافت شهرها از اقدامات و فازهای اولیه تبصره 13 بوده است تا عملیات اجرایی بیشترین موقعیت را به دست آورد. سیستم حمل و نقل را می توان شامل اجزایی دانست که از آنها می توان به تاکسی ،مینی بوس ،اتوبوس ، مترو و نهایتا منوریل اشاره کرد.وجود شبکه حمل و نقل مترو در شهر تهران به عنوان اساسی ترین سیستم حمل و نقل جوابگوی مشکلات بسیاری خواهد


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 30

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط