صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد شاخص های موثر بر ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری

پرسشنامه استاندارد شاخص های موثر بر ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری

پرسشنامه استاندارد شاخص های موثر بر ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری
پرسشنامه شاخص های موثر بر ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری، پرسشنامه ای محقق ساخته است که با هدف شناسایی شاخص های موثر بر ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری طراحی شده است. این مقیاس دارای ۲۰ گویه، ۴ مولفه  می باشد که با یک مقیاس لیکرت پنج درجه ­ای (خیلی کم تا خیلی زیاد) و هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. با سؤالاتی مانند: (من به عنوان یک مشتری می توانم نظرات و دیدگاه های خود را درباره محصولات و خدمات این سازمان ارائه دهم.) شاخص های موثر بر ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری را می ­سنجد.

روایی و پایایی پرسشنامه شاخص های موثر بر ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  روایی پرسشنامه  شاخص های موثر بر ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  پایایی پرسشنامه شاخص های موثر بر ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد (Word)
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود