صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش علوم پزشکی

پرسشنامه نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش علوم پزشکی

پرسشنامه نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش علوم پزشکی
پرسشنامه نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش علوم پزشکی، پرسشنامه ای محقق ساخته می باشد که به منظور بررسی استفاده از تکنولوژی آموزشی، نقش آن در آموزش علوم پزشکی و میزان رضایت افراد از این خدمات طراحی شده است. این پرسشنامه دارای ۲۰ سوال و ۴ مولفه می باشد و بر اساس طیف پنح گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (مشخص بودن اهداف آموزشی هر جلسه به صورت دقیق توسط استاد) به سنجش نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش علوم پزشکی می پردازد.

روایی و پایایی پرسشنامه نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش علوم پزشکی
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). روایی پرسشنامه نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش علوم پزشکی توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی پرسشنامه نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش علوم پزشکی از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم به دست آمده است.

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد (Word)
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
مقاله بیس: دارد
منبع: دارد
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود