صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » مدیریت  »  مقاله مارکتینگ پلن آنلاین موسسه مهر گشت ایرانیان (آنلاین)

مقاله مارکتینگ پلن آنلاین موسسه مهر گشت ایرانیان (آنلاین)

دانلود مقاله مارکتینگ پلن آنلاین موسسه مهر گشت ایرانیان (آنلاین)

دانلود مقاله مارکتینگ پلن آنلاین موسسه مهر گشت ایرانیان (آنلاین)

مقدمه:
با عنایت به این که در دنیای امروز تغییرات با نرخ سرسام آور رخ می دهند ، امروز مثل دیروز نیست و فرداهم با امروز تفاوت زیادی خواهد داشت . ادامه دادن استراتژی کنونی مخاطره آمیز است واز سویی دیگر روی آوردن به استراتژی جدید هم کم مخاطره نیست .
پیشرفت فناوری، پدیده جهانی شدن و حذف مقررات ( در بسیاری از صنایع ) توانسته است بر مشتریان شرکتهایی که خدمات مسافرتی و توریستی را با نام و نشان تجاری مشهور در نقاط مختلف کشور و حتی فرا تر از آن هستند بسیار تأثیر گذار باشند .
شرکتها باید همواره خود را با این تغییرات سازگار نمایند و بکوشند تا به تقاضاهای جدید ناشی از تغییرات پاسخی مناسب ارائه نمایند . بازاریابهای معقول به نوبه خود باید در فعالیت های بازاریابی و ابزارها و روشهای خود تجدید نظر نمایند تا بتوانند همگام با این تغییرات با چالشهای امروز و فردا روبرو شده ومقابله نمایند .
بازاریابی و بازار شناسی با نیازهای اجتماعی و انسانی و تأمین این نیازها سروکار دارد و بازاریابی اثر بخش آن است که روشهای مبتکرانه را به کار بندد .

یکی از مهمترین اهداف بازاریابی این است که مشتری را بشناسد ، اورا درک کند تا بتواند کالا یا خدمتی مناسب با نیاز وی به او عرضه نماید. حال کمال مطلوب آن است که تلاشهای بازاریابی به خلق یک مشتری بیانجامد ، یعنی کسی که آمادگی خرید ویا درخواست ارائه خدمات دارد .
در واقع شناسایی مشتریان احتمالی و هدف قرار دادن آنها ، ایجاد رابطه تجاری با آنها ودر نتیجه ارائه خدمات ، جمع آوری اطلاعات و در پایان تخصیص بودجه مورد نیاز از دیگر خلاقیتهای یک بازاریاب به شمار می رود . ودر بازاریابی آنلاین همت مضاعف او می تواند دستاوردهای بیشتری را بدنبال داشته باشد .

اهداف (Goals)
-ارائه خدمات مسافرتی و سیاحتی درون شهری و برون شهری به مشتریان.از طریق ارتباط اینترنتی در سراسر شهرها ودر آینده نزدیک در خارج از مرزها ی شهری ویا به قولی بین شهری .
– ارائه خدمات مسافرتی و سیاحتی باکیفیت مطلوب از برندهای برترتأمین خودرو با الویت های مختلف براساس نوع مشتری به میزان۷۰% و عرضه خدمات مسافرتی و سیاحتی برون شهری بادر نظر گرفتن بازار هدف مورد نظر ۳۰%.
– کسب محبوبیت دردوره کوتاه مدت با اتخاذ سیاستهای مناسب و جذب تعداد بیشتری از مشتریان موجود درمنطقه و حوزه کاری.
– کسب سهم بیشتری از بازار منطقه ویا حوزه کاری در میان مدت بااتخاذ سیاستهای تبلیغی اعم از چاپ کارتهای ویزیت وکارتهای تبلیغاتی و صدورکد اشتراک برای مشتریان وایجادخدماتی رایگان به مشتریان در زمان تحویل مدارک لازم به منظور استفاده از خدمات. مورد نظر مشتریان .
– ارائه خدمات مسافرتی و سیاحتی به نحوی که موجب رشد وشکوفایی شرکت گردیده ودر درازمدت دارای ارزش افزوده قابل توجهی گردد .
– توسعه شرکت در دراز مدت برحسب درآمد حاصله از فعالیت مطلوب در مدت فعالیت به صورت شعبه یا نمایندگی از طریق ایجاد وب سایت مناسب و بستر سازی مطلوب با سرعتی متناسب و کار آمد .


تعداد صفحات : 37 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود