صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش تخصصی  »  گزارش تخصصی بیان تاریخچه عکاسی و کاربرد عکس در گرافیک

گزارش تخصصی بیان تاریخچه عکاسی و کاربرد عکس در گرافیک

دانلود گزارش تخصصی بیان تاریخچه عکاسی و کاربرد عکس در گرافیک

دانلود گزارش تخصصی بیان تاریخچه عکاسی و کاربرد عکس در گرافیک

چکیده:
با توجه به مشکلاتی که در شیوه آموزشی دانشگاههای ما وجود دارد غالباٌ آشنایی طراح گرافیک با عکاسی ضعیف است و در بیشتر موارد امکان ارتباط مفید بین طراح و عکاس نیست. یکی از دلایلی که باعث می شود طراحان از عکس کمتر در کارشان استفاده کنند و یا خود از محصول عکاسی کنند آشنا نبودن کارفرما با عکاسی و تاثیر آن بر گرافیک است. به طور مثال وقتی پای صحبت برخی طراحان نشستیم و از آنها دلیل عدم استفاده از عکس را در آثارشان پرسیدیم همه به اتفاق به نداشتن زبان مشترک با عکاس و عوض شدن ایده شان در حین عکاسی اشاره کردند.
در گزارش پیش رو به بررسی عکس و عکاسی در طراحی گرافیک می‌پردازیم. در بخش آموزش سعی می‌کنیم تا خصوصیات یک عکس خوب برای تبلیغات، نحوه مدیریت رنگی و خصوصیات یک دوربین مناسب برای طراحان گرافیک را توضیح دهیم.
امید است که استفاده کافی را از این گزارش ببرید.

مقدمه:
طراحى و هنر گرافیک ایران بدلیل نیاز به تحول و تجدد دچار دگرگونى مثبتى شد؛ اما این دگرگونى همزمان و همپا با دیگر تحولات متجددانه صورت نگرفت و سال‌ها طول کشید تا در اواسط دوره ی رضاشاه به مدد دوتن بنام‌هاى فرد ریک تالبرگ سوئدى و موشخ سرورى ارمنى و فارغ‌التحصیل آکادمى هنر مسکوکه بر ایران مهاجرت کردند، تحول و تجدد در گرافیک معاصر، شروع به شکل گرفتن، نمود.
گرافیک مدرن ایران با کوشش‌هاى این دو و بعد با تلاش طراحان ایرانى نسل‌ها بعد از آن در جامعه مطرح و شناخته شد و حضورى مستقل پیدا کرد.

فهرست
چکیده: ۲
مقدمه: ۳
بیان مساله: ۴
تاریخچۀ کاربرد عکس در طراحی گرافیک ۵
فتوگرافیسم ۶
در اختیار آنان قرار می داد جستجو کرد. ۶
کاربرد عکا سی در گرافیک ۶
مختصری هم از تاریخچه و پیشینه ی عکاسی یاد کنیم: ۹
عکاسی مکمل گرافیک ۱۱
نتیجه گیری: ۱۲
منابع: ۱۳


تعداد صفحات : 13 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود