گزارش تخصصی معاونت اجرایی

دانلود گزارش تخصصی معاونت اجرایی

دانلود گزارش تخصصی معاونت اجرایی

چکیده:
هدف کلی این گزارش پی بردن به این مسئله است که مدیران واحدهای اجرایی دبستان عموماً باید ضمن تحکیم گرایش کاری وکسب تجربه وعلم کافی آن یاید گرایش به روابط انسانی یا حالتی متوسط از این دو را نیز داشته باشند
یک معاون توانا با داشتن گزینه های مثبت مثل : میزان تحصیلات ، سابقه خدمت ، جنسیت ، سابقه مدیریت ، دوره های ضمن خدمت مرتبط با مدیریت وکسب تجربه علمی وعملی وروانشناسی عمومی نوجوانان وجوانان و غیره می تواند در طی سالیان موفقیت کسب کند ونه در یک یا دو سال .

مقدمه:
لازمه پیشبرد هدفهای اجرایی در دبستان ، داشتن معاون اجرایی کاردان و شایسته است و چون بهبود زمینه های شایستگی معاونین در دبستان به بهبود آموزش در سطوح مختلف سالهای تحصیلی بستگی دارد، بنابراین نیازدبستان به معاونان آموزشی شایسته بیشتر احساس شده و اولویت می یابد لذا بمنظور بهبود کیفیت معاونت دردبستانهای دولتی وانتفاعی باید اقدام به تنظیم برنامه در سطح بالایی گردد تا از این طریق معاونانی با بینش ها، شناختها و مهارتهای لازم برای خدمت در دبستانها آماده شوند.
در کل یک معاون در همه سطوح آموزشی و سالهای تحصیلی باید دارای ویژگیهای زیر باشد .
الف- داشتن لیاقت و شایستگی عهده دار شدن مسئولیت معاونت دبستان برای تمام سطوح سنی و شناخت اصول و فنون و مفاهیم مدیریت عمومی و آموزشی و روانشناسی عمومی دانش آموزان.
ب- داشتن علم شناخت عوامل قومی ومذهبی و روانی فرهنگی اجتماعی و تربیتی در رابطه با مسئولیت معاونت آموزشی دبستان.
ج- داشتن توانائی کاربرد روشهای مختلف تحقیق در تعلیم و تربیت دانش آموزان.
د- داشتن مهارت در کاربرد اصول و فنون مدیریت آموزشی انش آموزان.

فهرست
چکیده: ۲
مقدمه: ۳
ضرورت و توانایی ۴
فرآینداجرایی : ۱۱
اهداف اجرایی ۱۱
نتیجه: ۱۵
منابع: ۱۶


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 16

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط