گزارش تخصصی مقابله با اتش سوزی در مدارس(ویژه سرایدار مدرسه)

دانلود گزارش تخصصی مقابله با اتش سوزی در مدارس(ویژه سرایدار مدرسه)

دانلود گزارش تخصصی مقابله با اتش سوزی در مدارس(ویژه سرایدار مدرسه)
چکیده:
در چند سال اخیر بارها حادثه آتش سوزی در کلاس های مدرسه روی داده و تعدادی از دانش آموزان را به کام مرگ یا جراحت های دردناک فرستاده است.
وقتی چنین حادثه ای پیش می آید کمترین انتظار این است که مقامات مسؤول با بررسی دقیق این حادثه به حذف عوامل آن اقدام کنند و روش هایی را برای مقابله با این حوادث پیش بینی کنند.
درباره حادثه آتش سوزی در مدارس ایران راهکارهای سهل الوصولی قابل پیش بینی است.
وقتی شاهد هستیم که دانش آموزان متعددی در سال های اخیر قربانی بخاری های نفتی شده اند ، چرا نباید به حذف کامل و صد در صدی بخاری های نفتی از مدارس اقدام کرد؟ ما در این گزارش این علل را بررسی خواهیم کرد….

مقدمه:
آتش‌سوزی در مدارس ایران سابقه‌ای چندین ساله دارد و تاکنون منجر به وارد آمدن خسارات جانی و مالی فراوانی شده است. با نگاهی به علت بروز این حوادث و ارزیابی آنها، می‌توان اقدامات موثری جهت پیشگیری از موارد مشابه در آینده انجام داد. در ادامه علت بروز برخی از این حوادث در سال‌های اخیر ذکر شده است:
وزش باد شدید و توفانی بودن هوا باعث افتادن بخاری نفتی غیر‌استاندارد شده و منجر به بروز آتش‌سوزی در کلاس شده است. معلم شاگردان را از کلاس خارج می‌کند، اما خود به دلیل اینکه در کلاس دستگیره نداشته است، داخل کلاس گیر می‌افتد و دچار سوختگی شدید می‌شود.
بخاری نفتی دچار آتش‌سوزی شده، معلم بخاری را به بیرون از کلاس می‌اندازد، اما دو گالن پر از نفت که در راهرو قرار داشته‌اند بخاری غرق در آتش را در بر می‌گیرند و شعله‌های حریق به درون کلاس زبانه می‌کشد.
آتش‌سوزی از حوادثی است که هر لحظه ممکن است در هر مکان و برای هر کسی اتفاق بیفتد و بر اثر آن خسارت‌های جانی و مالی جبران‌ناپذیری وارد شود.

فهرست
چکیده: ۲
مقدمه: ۳
وسایل و لوازم مبارزه با آتش سوزی ۶
اصول کلی برای پیشگیری از آتش سوزی ۱۱
نتیجه گیری: ۱۲
منابع: ۱۳


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 14

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط