گزارش کارآموزی حسابداری

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری

مقدمه
شرکت خدمات حمایتی کشاورزی عملیات مربوط به خرید و فروش سم ، کود وبذر را انجام می دهد . خرید سم به صورت نقدی وخرید بذر و کود بصورت غیر نقدی انجام
می شود که در این صورت چک صادر می گردد .
شرکت این محصولات را از منابع مختلف خریداری می کند . بذر از کشاورزان پیش خرید می شود .
نهاده های خریداری شده به انبار تحویل داده می شود و انبار در قبال دریافت انها قبض رسید صادر می کند که حاوی اطلاعات مقداری و نوع نهاده ( سم ، کود و بذر) می باشد .
و در صورت تایید مقدار قابل فروش توسط قسمت بازرگانی و تحویل برگ درخواست به انبار،انبار حواله صادر می‌کند عملیات ثبت حواله ها و رسیدهای حسابداری انبار به عهده قسمت بازرگانی فروش می‌باشد.

حسابداری
حسابداری فرایندی است که اطلاعات مالی را ایجاد می کند و در کلیه واحدهای اقتصادی تصمیم گیری ها بر اساس همین اطلاعات اخذ می شود .
در حال حاضر دانش حسابداری به عنوان یک دانش فراگیر در آمده که بسیاری خود را نیازمند دانستن ان احساس می کنند .
حسابداری عبارت است از :
شناسایی ، انداازه گیری ، ثبت وگزارش اطلاعات اقتصادی به استفاده کنندگان  به گونه ای که امکان قضاوت وتصمیم گیری آگاهانه برای انها فراهم شود .
واستفاده کنندگان اطلاعات حسابداری کسانی هستند که برای تصمیم گیری وقضاوت اگاهانه علاقه مندند گزارشهای حسابداری را دریافت ومورد استفاده قرار دهند.
نوع اطلاعات حسابداری که هر استفاده کننده به آن نیاز دارد ، بستگی به نوع تصمیماتی دارد که می خواهد اتخاذ نماید .
شخصیت حسابداری واحد اقتصادی مشخص وجداگانه ای است که اطلاعات وگزارشهای حسابداری فقط در مورد آن تهیه می شود .

ثبت اسناد هزینه

شرکت برای انجام عملیات خرید وفروش متحمل هزینه های بسیاری می‌شود. این هزینه ها از محل اعتباراتی که برای هر اداره باتوجه به عملکرد ان اداره در نظر گرفته می شود تامین می شود . شرکت این اعتبار تخصیصی را جمع بندی کرده وبا توجه به عملیات هزینه
می‌نماید


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 14

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط