گزارش کار آموزی شرکت ساختمانی نیکامهر

دانلود مقاله کارورزی با عنوان گزارش کارآموزی شرکت ساختمانی نیکامهر در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.


مکان: دفتر شرکت نیکامهر
موضوع: اجرای اسکلت فلزی آپارتمان با ۶ واحد مسکونی

مقدمه و تشکر:
در ابتدا باید به عنوان مقدمه عرض کنم که، در کارآموزی شماره (۲) طبق ضوابط و مقررات، دانشجویی که این واحد درسی را اخذ نموده است باید به مدت ۴۰ روز و ۲۴۰ ساعت به محل کارآموزی برود و به یادگیری و بهره برداری بپردازد.
دانشجو باید (باتوجه به عنوان کارآموزی خود) در یادگیری بهتر و دقیقتر در کارهای ساختمانی کارهای فنی بپردازد.
در مراحل باید با یک دید فنی تر و دقیقتر پیگیر و دنبال کننده امور مربوطه باشد تا اینکه مطالبی را هم به صورت عینی و اجرائی ببیند و آنچه ر ادر طی سالهای تحصیلی بصورت تئوری خوانده و یاد گرفته حال بصورت تجربی و عملی نیز درک کند.
دانشجو باید در هنگام اجرای کارها حاضر باشد و گاهی هم نظر و یا تذکر بدهد تا هم به تجربه اش افزوده شود و هم آموخته های خود را به اجرا بگذارد. در این کارآموزی با مشکلات و موانع و کارهای اداری مربوط به اجرای یک مقاله اسکلت فلزی آشنا می شویم که خود تجربه ای مفید برای حال و آینده است.
در ضمن از همه کسانی که در شرکت نیکامهر هستند هم ناظر: مهندس عزیز اسفنده و هم کارفرما: آقای محمد صدیقی زاده و آقای عظیم صدیقی زاده و سهام داران و دیگر عزیزان کمال تشکر را دارم که در این مدت مرا یاری داده اند. و با من همکاری نموده اند. سپاسگزارم

فصل اول
آشنایی کلی با مکان کارآموزی
تاریخچه شرکت: شرکت ساختمانی نیکامهر در سال ۷۴ تأسیس گردیده است. عمده کار این شرکت ساخت و ساز ساختمان و ساخت وساز آپارتمان های چند طبقه و ساختن ساختمانهای اسکلت فلزی ـ راه سازی و کارگاه بلوک زنی و تیرچه زنی و غیره را در دستور کار خود دارند. البته این شرکت یک شرکت خصوصی است و به صورت خصوصی اداره می شود.
مدیر عامل: آقای محمد صدیقی زاده
سهام داران: آقای مجتبی سلمان خاکسار ـ آقای محمد صدیقی زاده ـ آقای عظیم صدیقی زاده
سرپرست کارگاه: آقای حسین قیصری
مهندس ناظر: آقای مهندس عزیز اسفنده
در کارهای انجام شده از مصالحی مانند سیمان و شن، ماسه،‌آرماتور، تیرآهن با شماره های مختلف، آهک، پاره سنگ، گچ، سیمان سفید و … استفاده می شود. البته اکنون شرکت نیکامهر دو آپارتمان به نامهای مهر ۱ و مهر ۲ را در دست ساخت دارد که مهر ۱ کارهای داخلی و خارجی نماکاری های بیرونی آن هم به پایان رسیده و برای کلید تحویل آماده می شود. و مهر ۲ را هم که به شرح آن خواهیم پرداخت.
عمده ترین کار این شرکت ساخت آپارتمان های اسکلت فلزی و یا بتنی است که این ساختمانها را تا مرحله تکمیل از لحاظ نماکاری و برق کشی و عایق کاری و کانال کشی و تأسیسات مکانیکی و … انجام می دهند حتی رنگ آمیزی و دیگر نماکاری های متفرقه آنها را هم انجام می دهند.

فهرست مطالب
عنوان
مقدمه و تشکر
فصل اول: آشنایی کلی با مکان کارآموزی
فصل دوم: ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموز
فصل سوم: آزمون آموخته ها و نتایج و پیشنهادات
فرم پیشرفت کارآموزی شماره ۱
فرم پیشرفت کارآموزی شماره ۲
فرم پیشرفت کارآموزی شماره ۳
فرم پایان دوره کارآموزی همراه با گواهی پایان دوره


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 25

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط